30. März 2017

France 2 provoque le Luxexit

Pas de pitié pour notre nation branding et notre super « X »

Ah, ça marche, le nation branding de Madame Closener.  Surtout son drôle d’X, choisi pour donner une marque d’identification au Luxembourg, est tellement remarquable qu’hier soir, dans le journal de France2, le Luxembourg figurait, sur la carte européenne montrée aux téléspectateurs, parmi les pays non-membres de l’Union Européenne. En bonne compagnie d’ailleurs, avec  la Suisse ou la Norvège. Sauf que le Luxembourg est (malheureusement ?) toujours membre de cette Union en débandade.

Et voilà, après le Brexit, le Luxexit ?

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    Nomi

    De Rendement vum Nation Branding vun der Mme Closener ass wuel NULL 

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    Quoideneufdocteur

    @Nomi

    Nëtt genuch domadder, datt den Nation Branding ën deiren Schoss an den Uewen ass, haat d'FC dann och nach de Logo vun der Targa-Bank geklaut.

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    Fred Reinertz Barriera

    Nation branding ass außer Spesen nichts gewesen, Bravo fier d'Madame SUV Staatssekretärin CD Closener, an tant pis eben fier de Steierzuler....

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    jan

    Den X as sexistesch! En diskrimineiert d'Männer. Et misst en XY Logo sin Mme Closener, am Sënn vun enger Quotenregelung 50%/50%.

    (Wessenschaftlech richteg eigentlech: XXXY oder XYXX. Me dat dierft der Mme. elo ze komplizeiert gin...)

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